wewo etsii uusia pelaajia

Laji on lentopallo, joukkueen kotipaikka on Helsinki, Kisahalli ja pelattava sarja harraste. Joukkueeseen kuuluu 30 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Olemme senioripitoinen miesten joukkue ja etsimme joukkoomme lajin aktiivisia harrastajia.

Jos sinulla on aikaisempaa sarjapelikokemusta ja olet kiinnostunut rennoista treeneisä niin ota yhteyttä tai tule suoraan jollekin seuraavista vuoroista:

Tiistai: Mäkelänrinteen uimahalli 19:00-21:00
Lauantai: Töölön Kisahalli 12:00-14:00

mikko(piste)sailynoja(miuku)pp(piste)inet(piste)fi

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin kuukausi sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.